Sprawdź, co (nie) działa – zleć audyt działań online!

07.04.2020

Sprawdź, co (nie) działa - zleć audyt działań online!

Zacznij docierać precyzyjnie do swoich klientów i zwiększ zysk ze sprzedaży.

JUŻ TERAZ SKORZYSTAJ Z PODSTAWOWEJ WERSJI AUDYTU – JEDYNE 200 ZŁOTYCH

Obecna sytuacja powoduje, że boisz się o swój biznes? Przeraża Cię spadającą sprzedaż Twoich produktów i usług? Być może warto te okoliczności potraktować jako szansę?

Pozwól nam sprawdzić za pomocą autorskiego narzędzia audytowego Twoje kanały komunikacji oraz obecną strategię marketingową. 

Wraz z firmą Orange Juice (uznanym dostawcą rozwiązań działań efektywnościowych) stworzyliśmy audyt, w ramach którego przeanalizujemy Twoją stronę internetową, kanały social media, płatne kampanie w Google oraz doradzimy Ci w zakresie strategii marketingowej.  Dzięki temu będziesz wiedzieć jak zwiększyć swoje zyski, nawet kiedy Twoja branża ma kłopoty.

 

Analiza Google

 
Analiza sprzedaży (Google Analytics):

  • Ocenimy skuteczność wszystkich działań sprzedażowych 
  • Sprawdzimy poprawność agregowanych danych Google Analytics
  • Zweryfikujemy konfigurację celów sprzedażowych witryny
  • Sprawdzimy wykorzystanie pełnego potencjału Google Analytics 
  • Wykorzystamy pełny potencjału Google Analytics 
  • Rekomendujemy konkretne działania sprzedażowe

Analiza konta Google Ads:

  • Sprawdzimy skuteczność sprzedażową Google Ads
  • Zweryfikujemy zasadność kosztową poszczególnych elementów promocji
  • Sprawdzimy jakość i strukturę prowadzonych kampanii na koncie 
  • Ocenimy jakość Twoich tekstów reklamowych i atrakcyjność dla odbiorców
  • Zweryfikujemy ustawienia kampanii i Twoją pozycję na tle konkurencji
  • Sprawdzimy elementy wpływające na jakość i niższe koszty pozyskania klientów
  • Określimy najważniejsze problemy i rekomendacje zmian

 

Strona internetowa

 

Audyt UX:

Ocenie powinny zostać poddane takie elementy jak: nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, a także spójność wizualna i estetyka.

  • Zastosujemy symulację zachowań użytkownika
  • Zdiagnozujemy błędy użyteczności strony
  • Zbadamy stronę w oparciu o listę heurystyk Nielsena
  • Przeprowadzimy analizę najważniejszych elementów (np. nawigacja, call-to-action, intuicyjność, przejrzystość, zrozumiałość treści)
  • Przeanalizujemy stronę pod kątem 8 zasad projektowania interface’ów Shneidermana
  • Sprawdzimy przy użyciu narzędzia heatmap, obszary, które najbardziej interesują użytkowników strony
  • Zbadamy użyteczność strony, dzięki listom kontrolnym (usability checklist)
  • Przygotujemy raport z przeprowadzonego audytu

Przyspieszenie strony:

  • Przeanalizujemy rzeczy, które w największym stopniu spowalniają stronę.
    Wskażemy, które zasoby najbardziej spowalniają stronę
  • Sprawdzimy czas odpowiedzi serwera
  • Wskażemy zbędne zapytania na stronie
  • Podpowiemy, które pliki CSS można zmniejszyć
  • Sprawdzimy czy pamięć podręczną do stron została skonfigurowana
  • Podpowiemy czy można przeprowadzić optymalizację plików HTML i PHP
  • Zweryfikujemy czy elementy strony ładują się asynchronicznie w celu jej szybszego działania
  • Przeanalizujemy czy jest możliwa optymalizacja czasu ładowania fontów na stronie
  • Sprawdzimy czas ładowania strony dla Klientów zagranicznych

Bezpieczeństwo strony:

  • Sprawdzimy podatność strony internetowej na znane luki zabezpieczeń.
  • Przejrzymy rozwiązania gotowych systemów zarządzania stroną, które najczęściej są wykorzystywane do włamań
  • Zweryfikujemy czy strona nie korzysta ze zbędnych wtyczek
  • Wskażemy informacje, które mogą być przydatne dla włamywaczy
  • Sprawdzimy bezpieczeństwo logowania
  • Przeanalizujemy zabezpieczenia formularzy przed spamem
  • Sprawdzimy poprawność instalacji certyfikatu SSL do strony
  • Zbadamy ustawienia serwera
  • Wykryjemy zbędne strony i funkcjonalności, które mogą pomóc włamywaczom

 

Audyt social media

 

  • Sprawdzimy adekwatność komunikacji dla danej  branży i postawionych celów komunikacyjnych
  • Sprawdzimy strukturę obserwujących w poszczególnych kanałach
  • Przeanalizujemy strukturę i efekty płatnych kampanii reklamowych
  • Przeanalizujemy grupy odbiorców, do których kierowane są reklamy
  • Ocenimy spójność i jakość komunikacji tekstowej i graficznej
  • Przeanalizujemy, ile dostępnych formatów na social mediach wykorzystuje marka
  • Zweryfikujemy, czy jest zachowana systematyka publikacji 
  • Sprawdzimy, jak marka aktywizuje społeczność i w jakie interakcje wchodzi
  • Sprawdzimy, jak marka prezentuje się na tle konkurencji
  • Zbadamy, jak działa system obsługi klienta poprzez media społecznościowe

 

ZAPYTAJ NAS O AUDYT LUB JUŻ TERAZ SKORZYSTAJ Z PODSTAWOWEJ WERSJI AUDYTU – JEDYNE 200 ZŁOTYCH

Zadzwoń do nas +48 693 778 214
lub napisz kontakt@mooq.pl

Kontakt

MOOQ Sp. z o.o.

ul. Biskupa Tomasza Pierwszego 4-6
50-221 Wrocław

NIP: 8952156481
REGON: 368161181