
07.04.2020
Sprawdź, co (nie) działa - zleć audyt działań online!
Zacznij docierać precyzyjnie do swoich klientów i zwiększ zysk ze sprzedaży.
JUŻ TERAZ SKORZYSTAJ Z PODSTAWOWEJ WERSJI AUDYTU – JEDYNE 200 ZŁOTYCH
Obecna sytuacja powoduje, że boisz się o swój biznes? Przeraża Cię spadającą sprzedaż Twoich produktów i usług? Być może warto te okoliczności potraktować jako szansę?
Pozwól nam sprawdzić za pomocą autorskiego narzędzia audytowego Twoje kanały komunikacji oraz obecną strategię marketingową.
Wraz z firmą Orange Juice (uznanym dostawcą rozwiązań działań efektywnościowych) stworzyliśmy audyt, w ramach którego przeanalizujemy Twoją stronę internetową, kanały social media, płatne kampanie w Google oraz doradzimy Ci w zakresie strategii marketingowej. Dzięki temu będziesz wiedzieć jak zwiększyć swoje zyski, nawet kiedy Twoja branża ma kłopoty.
Analiza Google
Analiza sprzedaży (Google Analytics):
- Ocenimy skuteczność wszystkich działań sprzedażowych
- Sprawdzimy poprawność agregowanych danych Google Analytics
- Zweryfikujemy konfigurację celów sprzedażowych witryny
- Sprawdzimy wykorzystanie pełnego potencjału Google Analytics
- Wykorzystamy pełny potencjału Google Analytics
- Rekomendujemy konkretne działania sprzedażowe
Analiza konta Google Ads:
- Sprawdzimy skuteczność sprzedażową Google Ads
- Zweryfikujemy zasadność kosztową poszczególnych elementów promocji
- Sprawdzimy jakość i strukturę prowadzonych kampanii na koncie
- Ocenimy jakość Twoich tekstów reklamowych i atrakcyjność dla odbiorców
- Zweryfikujemy ustawienia kampanii i Twoją pozycję na tle konkurencji
- Sprawdzimy elementy wpływające na jakość i niższe koszty pozyskania klientów
- Określimy najważniejsze problemy i rekomendacje zmian
Strona internetowa
Audyt UX:
Ocenie powinny zostać poddane takie elementy jak: nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, a także spójność wizualna i estetyka.
- Zastosujemy symulację zachowań użytkownika
- Zdiagnozujemy błędy użyteczności strony
- Zbadamy stronę w oparciu o listę heurystyk Nielsena
- Przeprowadzimy analizę najważniejszych elementów (np. nawigacja, call-to-action, intuicyjność, przejrzystość, zrozumiałość treści)
- Przeanalizujemy stronę pod kątem 8 zasad projektowania interface’ów Shneidermana
- Sprawdzimy przy użyciu narzędzia heatmap, obszary, które najbardziej interesują użytkowników strony
- Zbadamy użyteczność strony, dzięki listom kontrolnym (usability checklist)
- Przygotujemy raport z przeprowadzonego audytu
Przyspieszenie strony:
- Przeanalizujemy rzeczy, które w największym stopniu spowalniają stronę.
Wskażemy, które zasoby najbardziej spowalniają stronę - Sprawdzimy czas odpowiedzi serwera
- Wskażemy zbędne zapytania na stronie
- Podpowiemy, które pliki CSS można zmniejszyć
- Sprawdzimy czy pamięć podręczną do stron została skonfigurowana
- Podpowiemy czy można przeprowadzić optymalizację plików HTML i PHP
- Zweryfikujemy czy elementy strony ładują się asynchronicznie w celu jej szybszego działania
- Przeanalizujemy czy jest możliwa optymalizacja czasu ładowania fontów na stronie
- Sprawdzimy czas ładowania strony dla Klientów zagranicznych
Bezpieczeństwo strony:
- Sprawdzimy podatność strony internetowej na znane luki zabezpieczeń.
- Przejrzymy rozwiązania gotowych systemów zarządzania stroną, które najczęściej są wykorzystywane do włamań
- Zweryfikujemy czy strona nie korzysta ze zbędnych wtyczek
- Wskażemy informacje, które mogą być przydatne dla włamywaczy
- Sprawdzimy bezpieczeństwo logowania
- Przeanalizujemy zabezpieczenia formularzy przed spamem
- Sprawdzimy poprawność instalacji certyfikatu SSL do strony
- Zbadamy ustawienia serwera
- Wykryjemy zbędne strony i funkcjonalności, które mogą pomóc włamywaczom
Audyt social media
- Sprawdzimy adekwatność komunikacji dla danej branży i postawionych celów komunikacyjnych
- Sprawdzimy strukturę obserwujących w poszczególnych kanałach
- Przeanalizujemy strukturę i efekty płatnych kampanii reklamowych
- Przeanalizujemy grupy odbiorców, do których kierowane są reklamy
- Ocenimy spójność i jakość komunikacji tekstowej i graficznej
- Przeanalizujemy, ile dostępnych formatów na social mediach wykorzystuje marka
- Zweryfikujemy, czy jest zachowana systematyka publikacji
- Sprawdzimy, jak marka aktywizuje społeczność i w jakie interakcje wchodzi
- Sprawdzimy, jak marka prezentuje się na tle konkurencji
- Zbadamy, jak działa system obsługi klienta poprzez media społecznościowe
ZAPYTAJ NAS O AUDYT LUB JUŻ TERAZ SKORZYSTAJ Z PODSTAWOWEJ WERSJI AUDYTU – JEDYNE 200 ZŁOTYCH
Zadzwoń do nas +48 693 778 214
lub napisz kontakt@mooq.pl
Kontakt
MOOQ Sp. z o.o.
ul. Biskupa Tomasza Pierwszego 4-6
50-221 Wrocław
NIP: 8952156481
REGON: 368161181